where is the truth

Hejhej..
Är med min syster, min syster haha. Som jag en gång litade på :)
Nej nu ska jag inte vara neggo, aja whatever.
Jag älskar dig Sakki!
Jag saknar mina vänner, jag saknar allt men ändå vill jag stanna tiden någonstans förra sommaren, jag vill ha det. Jag vill vara det.
Whatever.
Jag vill vara nu också, jag vill vara här men det är bara väldigt jobbigt just nu trots att jag är typ lyckligast i världen.
Lov imorgon och jag och sakki startar det med att gå o kolla på IdolCalle! Det ska bli nice!
Vill göra nått på lördag. snälla världen dissa mig inte, inte nu.
whatever.
Hejdå!



please keep you're promises. don't hurt me now. i wont make this if it goes wrong now.
it's hard as it is. i love you sis, please let me trust you. i can't live without you.
i just need to get over you.




» sakke

It will all be okey

And then it will be the best ever.

CALLE NÄSTA FÖRFAN !<3

2010-02-19 // 09:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback