YES BABY BACON!

Yes, imorn drar jag till gymmet o tränar med Jenny runt halv 12 :D
Har sån fucking jävla ångest, nu MÅSTE jag verkligen sätta igång igen, hur ska jag annars hinna till sommaren.
O jag orkar verkligen inte må såhär, vill bara springa nånstans o gömma mig tills jag dör typ.
Men whatever, imorn då jävlar ska jag svettas!!!!!
PUSSPUSSPUSS:*:*:*



Because now, I don't care anymore.
I'll do whatever I can. I WILL get there.
No matter what.
All I ever want is to be beautiful.
And don't care of my way to get there!


this is how I feel




» jenny

imorrn , då jävlar beirut ;)

bara du inte blir så trött så att du ramlar i trappan ;) <3

2010-02-25 // 21:42:26
» sAKKE

Puss på magen längst ned!

sexigast i världen...

grrr läckert!<3

2010-02-26 // 15:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback