21/1

Hejsan!
Är hos Sakki nu, ska snart åka hem och plugga sönder.
Har haft en bra men jobbig dag i skolan idag, vi hade 5 prova på elever med oss i klassen hela dagen också. Två stack dock efter lunchen. Det var nice, men trångt på jazzen.
Jag mår ganska rätt så rejält dåligt, jag har spånningar i hela nacken som fan. kan knappt röra mig. men jag hoppas att nån där hemma ska kunna massera mig så det förhoppningsvis släpper, annars ser morgondagen ganska mörk ut.
Imorgon e de ju fredag o de gillas ju såklart! För det betyder ju att det är helg :)
Puss :*

jag o älsk i somras <3


Ingen träning idag mer än jazzen såklart då. Känns konstigt och fel men ibland måste man ju vila och min kropp mår inte alls bra idag...
Imorn blir det Malwa o då måste jag ha gjort en långsam o en snabb 8a!

Wish me good luck!





» Sakke

är så glad att vi har en till sommar tillsammans <3333 älskar dig så sjukt, tack för att du finns älskling <3

2010-01-21 // 23:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback