22/1

HejHopp!
Sitter nu hemma hos Sakki, ska inte på dansträningen idag... kunde inte vara med på hela modernlektionen i skolan pga min nacke så de känns inte så smart o gå o dansa o göra det värre lix.
Tyvärr...
Ska hem sen o plugga o sen kommer älskling sent till mig o sover med mig i min lilla bajsäng :) mysigt yo!
Puss :*



Redovisning - hovdans

Vi redovisade ju hovdansen idag och det gick väl sådär xd
Vi fick filma den 2 ggr för den första gången  kunde jag bara inte hålla mig från garv. Vi har skrattat ihjäl oss varje gång vi har kört igenom den sen vi började med den och att helt plötsligt hålla inne allt var inte det lättaste. Alla började småflina lite först och så helt plötsligt bröt jag ut i skratt. Självklart så gjorde jag allt jag kunde för att sluta skratta men det funkade tyvärr inte så bra vi kanske hade önskat.
Andra gången gick bra iaf, alla höll sig för skratt hela dansen enda tills Petra råkade göra en liten snurredutt ist för att bara vända håll eftersom hon kom av sig xd
Men vi flinade bara lite och såg väl ut som tomater i ansiktet, att dansa den dansen utan att skratta var bland det jobbigaste jag någonsin gjort xd vi alla såg så lidande ut för vi tvingade oss själva att vara allvarliga, hade någon av oss änns lett lite hade vi börjat garva :p
som sofia sa, vi såg så allvarliga ut så det såg ut som vi var på en begravning xd
trodde hon skulle bli skit sur på mig när jag skrattade eftersom hon klagat på att jag lätt flamsar iväg (vilket jag dock inte gör) på utvecklingssamtalen men hon skrattade med oss efter och gav oss ett till försök.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback