3/1

Hej alla!
Idag har jag pluggat i två hela timmar om hur en jävla djurcell är uppbyggd, nu kan jag alla delar i en cell och vad dom gör osv. känns lite wierd xd har inte pluggat såhär mkt på flera flera år.
Sen har jag umgåtts med Tette o Mirjam. Vi satt nytt oss drömde oss bort till sol o bad i nått varmt land xd kmr nog inte komma till nått sånt ställe på vääldigt länge men vi kan ju alltid dröma.
Vi har iaf bestämt att vi ska åka nånstans när vi fyllt 18 :D får se hur de blir me de!
Puss :*
Nu har sakki åkt, kände mig helt tom imorse. Det känns konstigt att vara utan henne nu när sist jag inte träffade henne va när vi inte va tsm. Jag reagerade jätte konstigt, fick typ panik o vart värsta ledsen. Jag grät inte men jag vart orolig o fick den där enormt jobbiga känslan i kroppen som om hon var borta.
Men nu har jag pratat med henne och allt känns mkt bättre. 
Vill inte att jag ska tycka de e jobbigt när vi inte träffas på ett tag, är rädd att det ska bli som förr igen. Att jag knappt klarar av en dag utan henne, det får inte bli så. Det är det viktigaste. Men det kommer det inte, för jag är vaken nu o jag e inte blind av kärleken.
Jag älskar henne minst lika mkt nu som innan men jag vet vad som är rätt o fel nu, iofs visste jag de då med men då sket jag i det och låt skiten rulla på. 
Det är nog bra med en vecka ifrån varandra nu för vi har vart hela lovet fan.. inte bra.
Ändå vill jag inget annat just nu än att ligga i hennes famn och känna hennes mjuka läppar snudda vid mina. Känna hennes andetag lyfta mitt huvud där det ligger på hennes bröst. Känns värmen och tryggheten, det är så underbart. Och det är då jag känner i hela mig hur mkt jag älskar henne.
She's the one. Even when I thought she wasn't, everything proved me wrong.
And here I am, back in your arms and it feels better than ever.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback