a good good day

Hej hej!!
Har vart o tränat idag med Jenny o Tette, de va massa nice! Känns så skönt efter. Nu är årskortet köpt också o på fredag blir det yoga :D
Jag drömde inatt att jag försov mig för att alarmet på mobilen inte ringde o gissa vad som hände... exakt det! Jag vaknade och kände på mig att nått va fel, så kollade sakki klockan o den va tre minuter i 10! Spårvagnen gick 10 från klocket och var på min hållplats 9 över. Så jag flög upp ur sängen, tog på mig kläderna, plattade luggen med en halvvarm plattång, fick en macka i en plastpåse o sprang hela vägen till spårvagnen. Jag höll på o missa den men chauffören hade sett mig så han väntade o när jag kom på satt tette där o såg värsta sur ut xd jag hade ju inte svarat när dom ringt lr någonting för min mobil satt på laddning i sakkis dator som hon råka stänga av på kvällen så mobilen dog under natten xd df den inte ringde! hahahha, så fail morgon xd
men allt vart ju bra tillslut!
Nu sitter jag hemma med sakki o sen får vi se vad som händer, ja o älsk kanske ska på bio :)
Puss :*








yeey, sexiga bilder måste jag säga xd hahahha
tack för idag :D <3




PUMPA PUMPA :D ;o

2010-01-10 // 15:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback