a home is nothing without fruit

HOPPSANHEJSAN!
Höhö... fråga mig inte om rubriken xd det bara kändes så rätt! Är iaf hemma nu, ska sätta igång med pluggandet snart. Äter för stunden en mandarin, älskar det! MUMS säger jag bara :D Jag mötte Lovisa på spårvagnen, jag vart jätte chockad. Vad gör hon i nrkp en torsdag kväll lix :p men hon skulle fira sin kompis på 18års dagen. Grattis till kompisen :D
och Puss på er :*

Tänk så kul man kan ha med en mandarinklyfta xd haha iofs tror jag bara de e  jag som e tillräckligt dum i huvet för att änns få för sig att fota med en mandarinklyfta i käften och dessutom göra den till mun, lr så gör alla såhär... vem vet!? :D
jagärcpdampjagvetmendeeingetfelmede xd




så jävla söt är du <3

2010-01-21 // 21:15:38

hehe. chockerande lovisa ;)

2010-01-21 // 22:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback