it's been too long

Hejhej!
Funderar starkt på att dra iväg och träna själv. Mina "träningvänner" skiter i allt som jag visste. Vi skulle tränat i söndags och igår men nej, ingen bryr sig.
Så det blir nog att dra iväg själv, finns inte mkt annat att göra lix. Jag tänker iaf nå mina mål och bli fin.
Är ju inte på topp men tränar jag inte idag blir jag fan deprimerad och får ångest, vad som hälst e bättre än det.
Puss :*







är sjuk , vill kanske inte träna då ! man ska inte träna då heller ... och du kan ju inte bli sur för att man inte vill träna när man inte mår bra?

2010-01-26 // 12:42:18

Jag är inte sur på dig ?

2010-01-26 // 12:56:47

Dina "träningsvänner" kanske nt alltid är friska MUPPOOOOOO? -_-

2010-01-26 // 15:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback