just hold me tight, stay by my side.

Kom hem från skolan för ett tag sen, dagen har faktiskt vart bra :)
Imorgon ska jag antagligen köpa mitt efterlängtade gymkort :D jag är så lycklig, då blir det massa massa gym med Tette, Mirjam o Jenny ^^
Längtar som fan!
Livet är bra just nu, mkt plugg att ta igen men allt löser sig till slut. I'll fight until the end! ^^
Skulle egentligen vart med jocke, jonte o coffe idag men eftersom jag började skolan redan idag så måste jag plugga igen den tiden jag räknat med på dagen, så det blir tyvärr inget med det... synd!
Nu blir det att skriva svenskanovell, önska mig lycka till! är inte alls pepp, tyvärr...
Puss :*

Älskling kanske kommer hem på lördag ist för söndag, jag hoppas på det! Saknar henne så mkt <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback