some good parts and some bad

Hejhej!
Sitter i datasalen på skolan nu. Har vart o fikat med några från klassen, de va mys!
Nu väntar jag på att pappa ska hämta mig så jag kommer hem någon gång. Är så trött... När jag kommer hem blir det lite vila och sen massa plugg.
Skolan har faktiskt gått bra idag, förutom att jag fick sätta mig på moderna som vi hade tsm med tvåerna för att sofia var sjuk, vilket sög. Jag var skit pepp på modernlektion me Sofia men nej! Man kan ju inte få allt, lr hur!?
Aja, jag hoppas pappa kommer snart för skolan är totalt öde och jag är så sjukt trött. Får panik av att sitta här och vänta. Finns ingen mening me de lix...
Puss :*

Varför kunde inte jag få ett fint ansikte, fina former och aldrig byggt upp några fucking fettceller som aldrig försvinner !? Livet är orättvist...
Visst jag kommer bli smal och bli det bästa jag kan nu när jag ska börja träna o allt. Men jag har fortfarande min kroppsbyggnad o den e fan i mig inte fin. FUCK IT!
.
Min älskling kommer hem på söndag, lördag blev dissat vilket jag hatar mer än något annat just nu. Jag saknar min älskling, jag vill ha henne här NU!! :( <3




Du är fin och har fin kroppsbyggnad ! :)

2010-01-08 // 15:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback