2 juli

hejhej
är hos sakki nu i kneippen, sover här inatt :)
var länge sen jag var här, flera veckor sen. känns lite konstigt :p
vi sitter och planerar en utflykt vi ska göra till linköping på söndag, vi ska åka moppe dit :D
vi ska gå på stan, käka på trädgårdsföreningen, träffa saknade älskade ingrid, se eclipse och sen förhoppningsvis antagligen åka till min syster sofias sommarstuga :) ska bli så underbart! så kul och fritt ^^
kommer ta väldigt lång tid att åka men det är det värt, det blir ett äventyr och det älskar jag :D
sakki sitter iaf o kollar vägen dit och vi har precis beställt biobiljetter :) lovely!
.
sen jag kom hem efter att vart iväg med familjen o handlat lite överallt så har jag rensat min garderob på övervåningen som var smockad med kläder jag aldrig någonsin använder men sparar bara för att jag har så jäkla svårt att slänga saker :p memories ju! haha iaf, jag klarade av att tömma iaf halva :D stolt!
sen har jag bara läst, läst o läst och jag blev äntligen klar med boken. känns trist att den är slut nu men när man läst mer än halva boken o verkligen är inne i den vill man bara veta vad som tillslut händer lix :p hur intressant varenda ord än är, tkr jag iaf :)
nu ska jag umgås med bästaste sakki och tömma mitt hjärta i hennes famn, behöver det :)
ha en väldigt nice kväll, puss!


snodde en bild från sakkis bilder hon tog i marocko, längtar så mycket till nästa sommar. då ska jag se världen, med egna ögon och jag ska ta vara på varje sekund! gud vad jag längtar, det är sjukt ^^




Ofta ni nt ens hör av er till mig om ni ska iväg med Sofia ?

2010-07-02 // 22:33:39

hej babeee :D kan inte du ta med piercingar på söndag? Du är en bajskorv om du glömmer. så det så. puss älskling :D <3333

2010-07-03 // 00:37:58

Jag orkar inte -_- hatar vårdcentralen.. det går nog över ! :)

Aa, det där kostar fan bara 5000:- om året ;o

2010-07-03 // 17:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback