30 juli

månaden är snart slut och sommarlovet också, insåg nyss att det här sommarlovet har vart mitt tråkigaste någonsin. har spenderat alldeles för mkt tid åt att göra ingenting. har legat i min säng och stirrat upp i taket, suttit här eller sovit hela dagarna. jag har bara ett par få saker att minnas från den här sommaren, känns ganska trist.
jag vet, den är inte slut än. men jag vet att jag inte kommer lyckas dra igång det nu ändå. har mycket plugg som måste fixas och alldeles för lite energi. och vilja.
hoppas era lov har vart fartfyllda, fulla med äventyr och lycka iaf :)
låter nog väldigt deppig och negativ nu men this is the truth och jag är inte deppig över det xd :)

och vädret suger






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback