a beggining

hejhej
sitter och väntar på att klockan ska bli 11, då kmr sakki snart o hämtar mig :) sover hos henne inatt.
hatar att sova själv så tar alla chanser jag får att inte göra det xd
började dieten idag som jag sa, jag trodde jag skulle dö. det är vanligtvis omöjligt för mig att spy men efter att jag hade druckit drinken fick jag hålla mig för att inte göra det. det var hemskt xd så grymt äckligt! men jag ska stå ut i två veckor :p I don't care! magen känns konstigt nog slankare efter att man druckit den bara så jag kan inte vänta o se resultatet växa fram :)

sakki kmr tydligen tidigare, nicebajs :D

imorgon blir det promenad hem, plugg, fota med tette o simon på åkern och sen drar jag och sakki till linköping och tjuvlyssnar på melissa horn och lars winnerbäck :D laleh me om vi hinner :)
puss




» Misha

Jag kan fota sönder dig o Tette när jag kommer hem till Norrköping om ni vill ;) Det gör jag gärna. Saknar er två mycket :)

2010-07-07 // 23:27:07

Ska bli kul ! :D

Oooh, saknar Melissa ! Vi får fan ta o fota med henne när hon kommer ! :'D <333

2010-07-08 // 00:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback