ibland

när man ser vackra människor sjunker självförtroendet extremt mkt lägre än det redan är
när man ser dom människorna inser man hur extremt ful man är och alla brister
när man drömmer känner man sig ensam
när man vill så mycket känns allt så litet
när man är ensam känner man att man vill försvinna
för att man är ensam

och ibland får man veta saker man alltid vetat som får en att krympa i värde
ännu mer varje gång
jag har insett att mitt liv bara är här och nu
17 år har inte gett mig hjälp på många sätt
jag ska fylla 18 tomma år

jag mår också dåligt ibland, och det får man göra.




» ebba

Bra :D

2010-08-01 // 00:42:36

vilken härlig blogg du har!



riktigt sann text, som stämmer in på alla nångång i livet.. klart man får må dåligt, bara man inte går under jorden liksom. det är viktigt att aldrig glömma bort att alla faktiskt har samma värde, och man är lika unik precis som nån annan även om det inte känns så ibland, och man är inte ensam, man bara känner sig det.. det får man aldrig glömma! jag tror meningen med livet är att leva fullt ut och uppnå äkta lycka och kärlek, i slutändan är det det som betyder något och inte hur man ser ut. hoppas du mår bättre snart, kramar till dig <3

2010-08-01 // 05:18:37

glädje, sorg, ilska, lycka.

mänskligt, vi alla har rätt att må som vi gör.

men det är som Rebecca säger: vi alla har samma värde och vi alla är unika. man får inte glömma bort det vackra i livet. Det är oftast de känslorna man alltid glömmer.

2010-08-01 // 10:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback