just some questions and answers

Favoritcafé: Espresso house tror jag nog.
Favorittidning: skvallertidningar :p
Bästa saken som händer i sommar: kolmården har nog vart bäst hittils :)
Favoritplagg i garderoben just nu: ehm.. vene, har många xd
Längd: ca 168 tror jag :p
Byter gärna garderob med: ingen aning xd
Vanligaste färgen på mina kläder: svart tror jag :p
I sommar kommer jag att gå klädd i: shorts o nått linne lr tshirt.
Men absolut inte i: vene
Byxa eller kjol: byxa :)
Sminktips till allmänheten: natural :)
Senast utlästa bok: "vi har ju hemligheter i den här familjen"
Mitt rum kan beskrivas som: mörkt o mysigt :)
Mig själv med tre ord: ehm.. är inte på tillräckligt bra humör för att komma på tre saker som inte är väldigt taskiga mot mig själv just nu :p men har ni några förslag ?
Jag tränar: dans.
Jag ville bli när jag var liten: dagisfröken :)
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: förvirrad, väldigt tankespridd
Är det nåt du absolut inte äter: ärtsoppa och spenat :p
Kläder just nu: jeans och svart linne
Vad sa du senast: hej!
Fisk eller badkruka: fisk :)
Hur många kuddar sover du med: en under huvudet men två på rad :p
Spelar du nåt instrument:
kan spela lite piano
Morgon- eller nattmänniska: båda tror jag nog
Sparare eller slösare: båda två, har tyvärr blivit lite mer åt slösarhållet på senaste :p
Bästa film: titanic, alltid!
Har du några homosexuella vänner: japp
Tror du på mirakel: mjo.. vet inte.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja!!!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 högst
Bio eller promenad: promenad!
Är du kittlig: ibland och bara på vissa ställen :p
Snarkar du? nepp, har väl fått höra nån enstaka gång att jag gjort det men nej.
Stjärntecken? vattuman
Rädd för insekter? oh yes!
Äckligaste insekten: spindel!!!!!!!!!! ;o;o
Största svaghet: blir lätt orolig och har svårt att lita på människor.
Det här är jag bra på: att lyssna och bry mig.
Bästa bok? "pojken som kallades Det" och "vi har ju hemligheter i den här familjen"
Vad vill du jobba som? vill jobba med barn, på dagis typ.
Chips, morötter eller godis? godis :p
Pizza eller hamburgare? beror på :p
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? har redan piercing och ska göra fler och jag ska tatuera mig så fort jag kan.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : ganska städat men kläderna ligger alltid i sängen xd
Gungar du på stolen? nej
Vilken hand håller du gaffeln i ? höööger
Gillar du att sjunga? mjo, ibland.
Anser du att du är stark? benen men inte mer :p
Använder du knark? nej!
Kaffe, te eller inget? te :)
Har du en besatthet? njae

tog listan av min syster tette: thereselahtinen.blogg.se




Du är snäll, omtänksam & lite blyg kanske ? :) Eller inte så mycket längre men ao xD

2010-07-26 // 15:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback