oh rainy day

det regnar som SATAN, bläää
cyklade hit till sakki och jag hade tur som åkte när jag åkte för en kort kort stund efter átt jag hade kommit in börja de spöregna :p iofs är det ju bra eftersom de e så torrt men fan va trist de e xd
fast ikväll blir det nog mysigt, tror jag har feber så jag o sakki ska bara ta de lugnt o mysa ikväll o då är det mysigt med regn som piskar mot taken o fönstrena tkr jag :) älskar när det åskar också!
hoppas på att jag mår bättre imorgon, så ska jag ut och cykla massa massa :D
jag är aldrig nöjd med något, jag har alltid varit sån. när jag ser mig själv i spegeln vänder jag mig om.




Desi, måste bara säga att jag är fan avundsjuk över hur jävla snygg du har blivit ! Så du ska fan inte känna sådär! ;o

2010-07-18 // 00:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback