sjuk...

är sjuk, antar jag. spänningshuvudvärk + huvudvärk + illamående + jag fryser
kan det bli mkt värre ?
hade jag kunnat spy hade jag säker gjort det.. så känns det iaf.
plus att jag mår väldigt dåligt psykiskt, vene riktigt varför men jag gråter hela tiden och är helt konstig..
orkar typ inte.
har värkplåster på ryggen och i nacken och har tagit tabletter men ingenting hjälper, jag försöker sova men det går inte..
jag hoppas av hela min kropp och själ att jag mår bättre imorn, det här är rena helvetet. vet inte vart jag ska ta vägen. mkt länge sen jag mådde såhär dåligt på så många olika sätt på samma gång.
usch.
hoppas ni mår bra iaf.

hehe, från ingenstans. ska jag ha kvar eller ta ur min näspiercing, vad tkr ni ?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback