something, something.

hejhej
igår hade jag och sakki världens varmaste underbaraste dag på kolmården :) det var en överraskning från mig, att vi skulle dit. vi gick runt där i värmen i sju timmar, såg alla underbara djur, kollade i alla lovley affärer, åt glass och mat o hade det underbart. bara vi två ^^ lovley!
att det var så sjukt varmt gjorde mig ingenting för jag älskade varje sekund av det.

sen drog vi till utebion en liten stund efter att kollat klart vm matchen :D för en gångsskull var jag helt inne i matchen, jag har alltid hatat fotboll xd men det var skit kul :D och dom vi höll på vann ju så :p

idag har jag legat hemma och sovit fram till nu, skönt men klibbigt. inte bästa tiden att sova på kanske.. men det finns ingen bra tid att sova nu :p det är lika varmt hela tiden och man blir så äcklig och klippig och vet inte vart man ska ta vägen xd hatar nätterna på sommaren asså :p

hoppas ni alla har det underbart, skulle åska idag, får se om det blir nått :p för mig skulle det inte göra nått alls, jag tkr det är mysigt (A)
puss


en ett år gammal bild på mig och sakki :p shit vad vi båda har förändrats. mest sakki :D I always look the same typ xd förutom när allt jag bar var svart :p inte änns håret fick vara brunt :p höhö de va tider de!

bilder från kolmården kommer upp så fort jag kan! så håll utkik ;D




Vi skulle också åkt tillkolmården idag men hade inte pengar nog :( <3

2010-07-12 // 19:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback