time for hard work

hejhej
idag börjar jag plugga med allt jag har kvar sen förra året.. känns väldigt jobbigt men det måste ju bli gjort.
börjar också med dieten idag, kmr ersätta lunchen med naturdiet och äta nått litet nyttigt på kvällen. får se hur det funkar. I've got nothing to lose lix :p
skulle solat med tette ju men det gick inte, var tvungen att plugga. skippar jag det en gång kmr jag fortsätta så och inte få det gjort så nej. jag fick stå över idag... förlåt tette.
ska ut o springa sen senare, vi kanske skulle iväg och bada också :)
ha en fin dag, hörs senare! puss

bilden ger mig ångest när jag tittar på mig själv men jag älskar den i helhet så jag tkr ni ska få se den också :)





Kär i bilden ;o du ska inte ha ångest !

2010-07-07 // 21:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback