27 juni

hejhej
dålig uppdatering nu men wtf, de e ju sommarlov :)
igår var jag och såg sex and the city 2 med sakki, vi kollade på ettan hemma i vilbergen precis innan vi stack till bion xd underbar kväll! rekomenderar filmen, den va mktmkt nice :D

idag har jag solat och solat, sakki hämtar mig senare runt 6 och då ska vi hem och umgås med inez, händer säkert nått mer. man vet ju aldrig :) <3
är hemma helt själv nu och jag är väldigt rastlös, är så tråkigt :p kanske solar en stund till (A)

hoppas alla har en underbar dag! puss

(kan tyvärr inte ladda upp nån bild, mitt internet är helt fucked up. fattar inte vf men ao :/)




Jag vill också sola ! :D

2010-06-27 // 17:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback