6 juni

tjenis
sveriges nationaldag idag insåg jag när jag skrev datumet på inlägget xd oops!
det var jätte mys med anna, thindra o felix på himpa idag :D satt o kollade på när dom bada men eftersom jag älskar att bara njuta av stunden så mådde jag skit bra av att bara glo på när min underbara vän skrattade och hade det kul ^^
dawe kom dit typ en timma innan vi skulle dra o sen gick vi hem till mig, tog lite mindre än en timma :p sjukt lång tid för den lilla sträckan men jag plockade fina blommor på vägen och det var mysigt :)
tette och simon kom hit, helt oväntat, en stund förut också och vi umgicks lite med dom. nicebajs.
nu har dawe stuckit och senare ska jag ta en tur på inlinsen :D
puss



bästaste anna <3




» anna

hihih gud vad fin bild på mig (nooooot<) menmen jag älskar dig syster min..<3 du o jag föralltid..<33

2010-06-06 // 21:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback