7 juni

dagen kommer spenderas med sakki o inez
dom åker till marocko imorn, df vill jag hinna vara med dom så mkt som möjligt.
kommer sakna er så enormt, hoppas ni får det fint borta i värmen <3

snart ska jag smyga mig ut ur mitt hem där ingen vet att jag är
känns fail
är fail
höhö

puss



jag drömde att jag gifte mig inatt, jag hade det här sminket och en jättejätte fin klänning.
dock kände jag knappt han jag gifte mig med, det var någon i barndomsvännernas ( nilla & pierre ) släkt som tydligen alltid väntat på mig. jag var rätt så olycklig fast vi var typ menade så jag såg en anledning lr nått iaf xd
wierd dröm, jag var skit nervös när jag skulle prata där framme sen o jag sa fel o shit xd
haha




Haha wierd dröm måste jag säga... väldigt wierd xD

2010-06-07 // 16:51:46
» jenny

haha ;D ska du smyga ut , smidigt (Y) :D ta fönstret (Y) :D:D:D:D

2010-06-07 // 17:18:15
» Nilla

Haha! Kanske ska ta reda på om jag har nån släkting som väntar på dig? xD hehe

2010-06-08 // 21:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback