8 juni

hejhej
dawe kom hit idag, det var mys. som alltid <3 vet inte riktigt när han kom men sen kom jenny iaf runt 2.
vi var här ett tag, stekte pannkakor till syskonna o så och sen åkte vi ner till stan o träffa anna.
senare kom tette o simon o vi följde med när simon köpte shorts, den drog jenny o vi gick o käka.
lr jaa, alla förutom jag xd
sen drog alla hem o jag tog direkt en promenad med mamma när jag kom hem.
vi gick upp till norf och kollade på hästarna :)
nu sitter jag här, ska snart tvätta ansiktet och byta om. är så trött, blir att lägga sig tidigt för imorgon förlänger jag min morgonrunda också så då krävs det att gå upp och lägga sig tidigare :)
puss


älskar dig min beirut <3

jenny vart lite fnissig när jag tog kort på henne på toan :D höhö




Haha muppobild på Jenny då xD

2010-06-08 // 23:07:51
» jenny

desi din bajskorv :o xd

2010-06-09 // 07:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback