ågelsjön

hejhej
tack för ett underbart dygn alla, jävligt mycket knott var det men vi överlevde :p
tette, simon och anna fick sticka hem på kvällen pga olika anledningar... synd som fan :(
har tagit första tre doppen för i år och det var helt underbart skönt :D
har skit ont i ryggen efter att sovit så hårt, kan knappt röra mig emellanåt xd
vi alla fyra(jag,dawe,jack o jenny) somnade i mitt och dawes tält, jenny gick över till deras typ vid 5 lr vad hon sa men jack sov hos oss hela natten xd mysigt, men trångt :p

är iaf hemma nu och ska ta en dusch, sen får man se vad som händer.
måste nog vila lite me, är så sjukt trött eftersom jag sov så dåligt inatt :p

puss






» jenny

fulaste bilderna på mig ;o xd <3

2010-06-17 // 16:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback