du springer aldrig ifatt mig när jag väl är där

blandade känslor
rädsla är en av dom
jag känner mig tom
ensamheten skrämmer mig
är jag ensam ?
finns du där... som jag önskar ?
jag är rädd för tomheten, otryggheten.
jag har känt mig så trygg men inte nu.
någon fanns alltid där, hela tiden.
jag var säker och en famn, samma famn, fanns alltid öppen.
men saker har förändrats.



jag är rädd för mig själv
för mina sår
för att jag ska låta fler år
passera förbi utan att hinna med
rädd för att låta mina drömmar
försvinna ut i sanden
vart tog jag vägen ?
väck mig någon, du.
snälla

det är dax att tänka efter




Det är verkligen dags att tänka efter .. ang. skolan och din dansdröm tänker jag "/

2010-06-08 // 23:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback