improvisation

hejhej
är hemma från dansen nu, det var underbart.
vi började med improvisation, det är läskigt.
men min fantasi var på en högre nivå än vanligt så jag kan inte vara onöjd.
sen körde vi lite balans mhm, kände att jag inte var på min bästa sida gällande det idag.
balansen måste jobbas på, som fan xd
efter det gjorde vi en liten koreografi, den var fin men jag kände mig väldigt osmidig.
dock fick jag beröm ett antal ggr så jag antar att det kanske möjligen såg
aningen bättre ut än vad det kändes för det kändes iiiinte bra xd
efter det hade vi snack och fika och, ser massa drömmar och planer framför mig.

ska duscha snart efter att jag ätit lite och sen kmr dawe hit.
blir ingen grillning/bad ikväll heller, kukväder!
men jag ska försöka se till att vi hittar på nått annat.
det är sommarlov nu ju :)

ha en fin dag trots vädret, puss!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback