mardrömmar

min lillebror drömde ofta mardrömmar förr och kom ner i sömnen och var helt skräckslagen o hade typ panik.
det var alltid nått han gick runt o tjatade om, att mamma skulle komma eller att nån hade gjort nått eller skulle göra något. nu har det inte hänt på ett bra tag förän nu precis nyss :p
han kom ner när jag höll på o skriva förra inlägget och gick först in i köket och jag anade ingenting men sen ställde han sig o kolla in i mitt rum med helt rödspränga ögon. han hukade sig typ o så sa han åt mig att komma :p
han tittade runt sig o var typ värsta orolig, som han alltid är. han har en typisk min han alltid har när han går i sömnen sådär. han ville att jag skulle följa med upp så det var bara att lugna ner honom och följa med upp.
direkt när jag såg att han  gick i sömnen kramade jag honom o sa att allt var bra, han är så orolig så man tkr synd om honom xd man vet inte riktigt vad man ska göra heller för det är inte så lätt att förstå vad han vill eftersom han bara mumlar på några saker hela hela tiden och stirrar runt sig och blir rädd för allt.
jag följde med upp iaf och när vi kom upp i hans rum mumlade han om att nån hade glömt något och pekade mot hand typ byrå han har i rummet :p
jag sa åt honom att gå o lägga sig och sova igen och kramade honom och ledde honom till sängen.
man ska ju inte väcka personer som går i sömnen säger man ju så vågar aldrig göra det :p
vill ist att han ska somna om och sen vakna av sig själv.
jag frågade om han ville att jag skulle vara där ett tag o de ville han så jag satt där bredvid sängen o kolla på honom när han somnade igen :)
det är så fint att se dom man älskar sova tkr jag, så fridfullt och vackert. då kan man inte känna nått annat än kärlek till dom :p
han tittade till några gånger men tillslut hörde jag på hans andning att han hade somnat om, då satt jag kvar en liiten stund till för att vara säker på att han inte skulle vakna när jag gick.

jag älskar min lillebror, han var så vacker när han låg där och sov ^^ <3




ooh, han är så söt ^^älskade lillebror <3

2010-06-22 // 16:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback