some new

kom nyss hem från stan, tack tette för en trevlig stund med dig :)


jag nyss när jag kom hem från stan, gick runt med tette och kollade efter linnen o shorts :) tette köpte ett par svarta fina höga shorts på gina, jag la undan ett krämvitt linne med spets på hela ryggen på hm till imorn :p alla kassor på banken var stänga så fick inte ut några pengar idag :(
sen la tette undan ett par skit fina skor också :D så imorn blir det stan igen, wohoo!


de tre par converse som sakki köpte med sig från marocko till mig :) bruna, gröna och mörkblå :D älskar dom!


det här är alla underbart fina armband sakki köpte med sig till mig ^^ grönt, vitt, turkost och turkost. älskar dom :D <3




Tack själv ! :D Äääntligen funkar din data ? finfina grejer :D

2010-06-29 // 18:24:46

Supersnygga armband, LOVE THEM! ;D

2010-06-29 // 23:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback