möjligheternas gård

Tack alla för två underbara oförglömliga dagar :) <3


deras nya föl, kolfreja :) så söt!

vi fick mata dom nya lammen med nappflaska :D dom var helt galna, dom var så hungriga ^^

tette fick en puss av minigrisen ronja som kunde massa tricks xd

en av dom typ tusen söta ninerna :D

Fanní(uttalas fauni), hästen jag red på :) <3

Mio, sötaste hunden ever typ ^^



Mirjam och Tette :p

Tette och jag :)

Mirjam, jag och Melissa :)
Mirjam, Tette och Melissa :)
Första grener i femkampen vi hade :p man skulle åka fram med skidorna till en hink med bollar, kasta dom tills man prickade i en nätgrej och sen vända om tillbaka och byta med nästa :p
Andra grenen: halva laget i taget skulle hoppa i säcken fram till en kon, den skulle alla nudda o sen skulle man tillbaka och byta till nästa :p när vi var halvvägs tillbaka på sista hade dom vuxna inte änns kommit en meter från start xd
Vi vann såklart den grenen med :D
Den fjärde grenen: den där bak skulle vara motorn och föraren skulle styra slalom :p as kul!
Tette med din häst :) minns tyvärr inte namnet eftersom dom har så svåra xd tror den hette typ Skioni lr nått :p
Jag och Fanní <3
Mirjam och hennes häst, minns ej namnet xd
Tette, jag, Mirjam och Melissa :)
Mirjam, jag, Danne och mamma :p
Ninja-Mirjam xd
Vi kom på att vi skulle göra en pyramid :p
Vilket inte gick så bra xd
Mamma red också :D
Tette och Melissa när vi tittade på våra mammor som red :)




Yeeey :D Men du glömde vår pyramid ju xD

2010-06-15 // 21:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback