22/3

hejhej!
bra skoldag idag, baletten gick ok och efter det hade vi kampsport. det var skoj xd
åkte med pappa hem så idag slapp jag ta tåget, uppskattas! man känner ju inte så stor lust att gå hundra mil för att sätta sig skabbig och äcklig på tåget efter en dag med både dans och gympa. nejnej. men det slapp jag idag!
nu sitter jag här och sakki kommer hit när hon slutat vid 4 och då ska vi ta en långpromenad :) inez skulle nog också med <3
måste plugga ikväll me, känns ganska så nödvändigt.
skulle ju tränat idag men det flyttas till imorn eftersom jenny inte kunde idag men det gör ju inget.
hoppas alla haft och har en bra dag!


oh vad jag önskar att vi alla kunde vara där igen, vara lika lyckliga och starka tillsamans.
i sommar är det äntligen dags för att åka till polen igen, längtar så mkt! <3




Älskar bilden ! ^^

2010-03-23 // 12:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback