all these thoghts running through my head, everything in a big mess.

hej igen
kom hem från sakki för typ en halvtimma sen
det gick jätte bra att vara barnvakt, jag bortstade tänderna på tuva, läste och la henne :)
jätte mys, jag älskar barn! har alltid gjort och kommer alltid att göra.
jag och sakki tog ut moppen idag och åkte för första gången efter vintern :D det var så härligt! längtar till sommaren, då ska vi åka runt hela tiden haha :D:D
nu är jag jätte trött, måste städa mitt rum lite snabbt eftersom "tapet-tanten" kmr hit imorn och kollar hur mkt tapet vi behöver. vi ska tapetsera, äntligen!
sen ska jag sova direkt så jag orkar upp klockan 5.25 imorn och gå.
sov så gott alla söta där ute, puss :*



gamla bilder på mig och sakki, har alltid älskat bilden på sakki men har aldrig lagt in den på datan men nu finally :D:D <3




» jenny

ooooh värsta somrigt att åka moppe ju :o :D <3

2010-03-31 // 09:20:53

Väldigt fin bild på sakki :D

2010-03-31 // 12:35:07

jag har åkt moppe hela vintern men jag tycker inte det kännts sommrigt:D

2010-03-31 // 17:52:50
» Sakke

Fin my ass XD

Bilden på dig är ju helt klart bättre ;D

moppen är uppskattad i alla lägen..

Älskarej ! <3

2010-04-01 // 10:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback