helvetes fan

hejhej
köpte min tröja som jag älskade
gick runt på stan ett tag
sen testade anna kläder på cubus
och där bestämde sig min påse för att stanna
sen gick vi o fika på espresso house
när jag skulle hem kom jag på att min påse var borta
vi sprang till cubus men nån äckelfitta hade tagit den
fattar inte att det finns sånt folk
hittar man en påse nån glömt lämnar man väl fan in den ?
men nej tydligen inte
så nu är min dag förstörd
jag har slösat 200:- på att bli arg och ledsen
det värsta är ju att det var den sista, annars hade jag bara köpt en ny
men så e de iaf, helvete säger jag bara...



jag och sakki sover kanske hos inez inatt
om sakki får
det ska bli mys, hoppas vi bastar!
har vääääldigt  ont i huvudet och kan knappt prata emellanåt men jag får kämpa mig igenom skolan dom sista dagarna nu ändå. sen spelar det ju ingen roll om jag är sjuk. lr jo men nej.
hoppas alla haft en superdag iaf, jag hade det tills allt förstördes.
fan att jag ska vara så klantig...
aja, puss hej :*




» jenny

jävla fitta som tog påsen då :o <3

2010-03-29 // 21:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback