if I kiss you where it's sore, will you feel better ?

Är hemma efter en lång dag.
Åkte som sagt till Sakki på hennes håltimma, orkar inte dra upp allt som hände men vi fick oss ett äventyr, lr aa typ...
Sen åkte jag hem, sov i någon timma och sen drog jag till stan för att fika med Sakki & inez. Sen hem till Sakki, var där i typ några timmar och så fick jag skjuts hem av supersnälla andreas för ett tag sen :)
Så nu sitter jag här, lyssnar på musik, är förvirrad, pepp på gymnasiefesten på fredag och typ nere men uppe på samma gång. Trött också.
Aja, hoppas alla haft en bra dag. Puss :*



Sakina & Inez Aoufi
Ni betyder mest.
Ni är min familj, allt jag behöver.
Ni är dom jag älskar oavsett vad.
Era mörka sidor spelar mig ingen roll.
För utan er är jag helt tom.
Jag älskar er i vått och tort, genom mörka och ljusa tider.
Vi delar så mycket tillsamans och tillsamans är vi starka.
Mitt liv går inte runt utan er, så snälla stanna alltid vid min sida.
Jag lovar er att alltid hålla er hand, släpp den inte.
Jag finns alltid vid er sida.




» Sakke

Its a promise<3

2010-03-15 // 21:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback