life get's so confusing when you know what you're losing

Har haft en lång men bra dag, kom hem till norrköping klockan 5 och åkte då direkt ner till stan och träffade Inez. Vi köpte skor till henne och sen åkte vi till Sakkis skola, var där ett tag tills hon var klar med redigeringen hon höll på me och sen drog vi hem till henne o käka. Sen åkte Inez hem och jag o sakki hit och nu har hon åkt och jag sitter här helt lonely :p

Jag mår bra, är förvirrad av många saker men mår bra.
Det känns underbart och äntligen är jag med i livets lek igen känns det som.
Puss på livet :D

Jag är gottesugen men icke sa nicke!! xd

Hoppas alla haft en underbar dag, puss :*

nostalgi:


Saknar känslan av sommar/vår. Saknar friheten!

Haha, jaa så såg man ut för typ ett år sen xd

Jenny, Jag och Anna. Fan vad jag älskar er, allt skoj vi gjort. Kmr aldrig glömma <3

Jag var smal och fin men såg det inte själv :(:( Maria, saknar dig så grymt mkt! Du kmr alltid ha en av dom största delarna av mitt hjärta <3




» sakke

diggar tröjan du har på dig, vem köpte den? jaaaag!! :D

2010-03-09 // 22:32:47
» anna

kmr aldrig glömma..<3 finis du e ^¨<333

2010-03-10 // 16:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback