när ska man säga allt det man aldrig sa ?

goooooodmorgon!
sitter och lyssnar på musik(kent)
åt precis upp min yoghurt och om en halvtimma åker jag tsm med pappa till linköping.
idag är det fredag vilket innebär i första han att imorn är det helg!!
men det innebär också att ikväll ska jag kolla på 3ornas projektarbete, infinitus.
längtar massa, dom e så himla bra :D
efter det ska jag hem och träffa anna, vi ska försöka ta oss någonstans. vi får se vad vi hittar.
ha en bra fredag allihop!
PUSS :*



jag saknar faktiskt min syster, knappt att jag tror det själv men så e de :)




» jenny

aaaw <3



och på lördag ska du va med miiig :D <3

2010-03-26 // 07:42:15

Saknarej me ^^

2010-03-29 // 09:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback