3/5

min dag:
- åkte en extra hållplats(vikingstad) med tåget för att jag inte hade psyke nog idag heller att ta mig till skolan.. jag vet att alla blir besvikna men det hjälper inte.
- gick på stan och hc med sakki, köpte två nya plagg. båda från gina!
- var i klocket ett tag o sen kom dawe
- vi åkte ner till stan med jack o träffa anna
- efter en stund på stan drog vi alla förutom jack hem till anna i nån timma
- jag o dawe drog hit till klocket, jag käka o sen gick vi ut
- vi satt ute vid tambu o snacka i några timmar, mysigt och fint men jobbigt kallt.
- är hemma nu och min kropp vägrar bli varm igen efter att frusit till is :p
- sakki kmr hit nu snart o vi ska umgås en kort stund.

en fin dag trots att jag suger


linnet ser så jävla fult ut på bilden men whatever :p det är ett vanligt gult och fint linne iaf xd





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback