dansuppvisning

hejsan!
har haft en underbar dag i mariefred med alla älskade malwianer, jag älskar er alla så grymt mycket!
jag är stolt över mig själv för att jag efter en halvtimmas tjutande bestämde mig för att ignorera min tjocka äckliga mage och dansa världens underbaraste dans med magtröja och det gick super.
jag är stolt som fan över alla, oss som grupp för att vi alltid får mest aploder och vi rockar fett ;D och att vi hållt ihop trots allt <3
och såklart alla supersöta småttisar som e så duktiga ^^
(bilder kommer upp senare o kanske en video lr två :D)
inatt sover min underbara dawe här, myspys <3

nu måste jag verkligen fixa klart mig, ska till folkparken o fira sakki på hennes födelsedag, grattis sakki <3







Vi äger ! :D

2010-05-29 // 19:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback