det kommer solsken efter regn, det kan bara dröja lite längre ibland.

fick ett guldvärt sms av min biologiska pappa för en stund sen, han var orolig över hur jag mår och skrev vackra ord(rubriken). en varm känsla värmde min själ när jag läste smset.
dawe och jack är påväg hit och jag längtar tills dom kmr, behöver sånna som dom idag. det gör jag alltid men speciellt mkt idag. dom är bra.
jag är så tom, samtidigt så full av känslor som sprutar ut utan kontroll.

nu ska jag dö i min säng tills dom bra kommer.

fick precis reda på att på lördag är jag med på min första match, som cheerleader dåro :D har två träningar på mig att lära mig en 3 min koreografi men det ska nog gå, får öva hemma med. I'm happy!

puss


allt som var, allt som är, allt som kommer vara. låt det vara. allt vi kände, allt vi känner, allt vi kommer känna. låt det kännas.




Va kul ! :D Pappa är bra ^^

2010-05-12 // 20:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback