I've been buried alive by love

hejhej
sov sjukt dåligt inatt, dels för att folk hela tiden störde mig. tusen sms osv. dels också för att jag mår dåligt och helt enkelt inte kunde sova lugnt. helvete.
har solat med jenny idag, 40 min. hade nog räknat med lite mer färg men man blir väl aldrig riktigt nöjd.
på söndag kör jag igen iaf så då hoppas jag att se mer resultat :) har ju en grund nu.
efter solningen gick jag o jenny till mc o käka lite med sakki sen åkte jag o sakki direkt ner till station o tog tåget med inez till linköping o där dansa o tog tåget hem igen halv 4.
är hemma nu, har duschat o dawe kmr om nån timma typ.
är dödstrött, mest psykiskt.
hade bra, puss :*


tog samma bild som dig min beirut men hoppas inte de gör nått :p




» jenny

jag är bränd överallt :o jag kan inte ha bh eller ngt på mig xd hahahahah klart det inte gjorde ngt xd <33

2010-05-14 // 17:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback