so wrong

hur kan det vara så fel ?
hur kan jag få sån skit
ska man inte få älska människor utan att det är fel
ska man hela tiden på totalt omöjliga sätt försöka dela på sig i tusen delar för att patetiskt försöka räcka till ?
vad har jag gjort för att folk ska behandla mig såhär ? vad har jag gjort mig själv för att mina känslor ska ställa till det ?
när själen skriker och allt gör för ont
när man försöker men det ändå blir total skit av allt
det är då man vill ge upp
jag vill aldrig såra någon, aldrig.
men ändå är det det enda jag gör
jag ger upp snart och då slutar jag ensam
jag orkar inte mer
nu ska jag dö i min säng och sen ska jag ta tag i mitt liv som tvingar mig att må dåligt
jag ska försöka vara en människa, en bra sån.
livet är fan inte vackert, det är byggt på problem.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback