stanna tiden, en liten stund. bara tills jag funnit min plats igen.

jag är vilsen. för att jag slits i bitar. jag är svag. för att min energi går åt att tänka. jag har ångest. för att jag inte räcker till. för att jag hatar mig själv. för att jag måste göra val jag inte vill.
jag vill stanna upp, tillsamans med tiden och hela mitt liv. stå helt still tills jag funnit min plats.
jag kan inte, jag kan inte längre.


när ska jag bli vacker ?





min finaste desireé är alltid lika sjukt vacker med nötbruna ögon och mörkt lent hår och vackra smala armar och perfekta ben och underbar kropp och vackert skratt som smitttar. Du är vacker. Du måste bara övervinna all skit som bryter ner dig. INGET kan vinna över dig Desi. Det vet du - du är stark- ska det här få vinna över dig?

2010-05-15 // 11:32:19

håller helt med Ingrid! :D

2010-05-15 // 12:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback