IT'S A BEAUTIFUL DAY

inte så bra bild, sne osv men ni ser ju iaf hur jääkla fin texten är! kunde inte blivit bättre asså
heeej, min dag har varit super. nu är jag klar med aaalla julklappar. väntar bara på ett paket men det är ju på g så :) mammas tattoo vart superfin och hon är jätte nöjd. kan inte bli mycket bättre.
gick på stan i flera timmar med tette o mirjam efter skolan o sen åkte jag, tette o mamma till tette en stund innan vi stack dit mamma tattuera sig. nu kom jag o mamma nyss hem o ja e helt frusen, usch va kallt de e. men vinter är fint, det är ju såklart bara aldrig kul att frysa hehe.
hoppas ni haft en minst lika fin dag som jag haft, puss.




» jenny

FAN VAD BRA DEN VART !

2010-11-30 // 20:15:16

Very very nice ! :D

2010-11-30 // 21:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback