morgongympa!

good morgon :)
började morgonen när jag vaknade med lite morgongympa, vår danslärare lägger upp klipp på fb varje dag med övningar vi kan/ska göra. väldigt snällt tkr jag. vi alla behöver ju bli starkare osv har vi ju märkt.. hehe (a)
så nu blir det morgongympa varje morgon i fortsättningen. jag hoppas verkligen inte jag sabbar det och blir lat.. vilket jag alltid brukar bli efter en period men sen sätter jag igång igen. gör alltid allt i perioder har jag kommit på.
iaf.. idag har jag inget bestämt mer än att jag ska träffa jimmy när han äntligen kmr hem. han blev kvar på jobb i stockholm längre än planerat so, I miss him!
hoppas ni får en prima dag, puss så hörs vi <3
gamla bilder, gillar dom så det fick bli en repris!




Love the pics :D

2010-11-04 // 12:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback