NEVER GIVE UP IT'S SUCH A WONDERFUL LIFE

THE MONSTER IS DEAD!!!! mina småsyskon saved my life och dödade äcklet, puss på dom hehe.
är hemma nu efter en dag fuuull av massage och ett utvecklingssamtal som gick prima. great!
ikväll ska jag spendera all min tid åt min älskling, tills dess blir det plugg eftersom vi har prov på hela skelettet, leder osv. om en vecka och det är inte det lättaste kan jag ju säga.. men det ska nog gå bra. kan redan nästan alla ben i kroppen, yeeey.
hoppas ni får en superduper fredag, vi hörs. puss.

nej men oj så snygg min tvillingsyster kan va ;)




» Laila

skit snygg : ) Göra i kväll då?

2010-11-19 // 19:11:57

Men hahahh xD

2010-11-19 // 20:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback