RED

hejhej, hemma idag och vilar. mår inte bra.. psykiskt. har ingen aning om varför men ao. whatever :)
har klickat hem lite julklappar och en klänning till mig själv, den kommer upp snart. supernöjd e jag me allt!
skönt att slippa gå på stan o handla fast ändå lite trist, fast jag har ju endel kvar så att det blir ju av ändå, bara inte lika mkt.
jag och systeryster har snackat i telefon och vi fick för oss att ha rött läppstift en stund, det är ju så fint (inte på alla dock) men man använder det ju aldrig lix, men en liten stund med det här hemma fick det bli iaf hehe.
aja, vi hörs. hade bäst, puss!




Jättefint ! ^^

2010-11-11 // 13:44:24
» sakke

Sv; hehe det är santjuee :D

2010-11-11 // 14:27:57
» Sakke

Sv; hehe det är santjuee :D

2010-11-11 // 14:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback