VINTERKÄNSLA

har haft första av två lektioner och sitter och väntar på att vi ska börja den andra och sista. jag slutar 13.05 idag och det känns väldigt bra såhär första dagen efter lovet, iofs känns det väl alltid bra att sluta tidigt.. hehe. men sov inte super inatt så jag är bajstrött och vill bara hem o vila lite o sen träffa min jimmy.
jag och kelly köpte varsin varm oboy efter lunch och varm oboy + snö = superduper vinterkänsla! lovely

gullig bild hehehe





Åh jag saknar dig med bajsen. Du är galet söt hörrdu, och skaffa ett fritidskort så snabbt som möjligt. :) <3

2010-11-09 // 11:48:44

hahahhaha! "gullig bild hehehe" = flum Desi. haha!

2010-11-09 // 14:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback