all those signs, I knew what they meant.

hejhej
dagen: skola, möte, liten runda i bilen på olika ärenden, gett mamma en massage och nu ska jag bara chilla!
imorgon ska det snöa vad jag hört, usch... hoppas väderprognoserna INTE stämmer hehe.
måste spara batteriet på datan, kunde inte få någon hjälp med laddaren för att jag inte hade med mig datorn till affären, aja.. ska dit imorn. btw, imorn ska jag på öppet hus på gamla skolan och efter det på bio med tette o jenny, lyckan, kärleken och meningen med livet blir det, hoppas den är bra.
har ni haft en bra dag ? I  hope so, puss hej!




» jenny

hoppas den är bra ;o xd

2010-10-19 // 18:57:50

NEEEJ ! det går nt snöa :'( Inte än ...

2010-10-19 // 20:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback