Carpe Diem


är hemma från skolan idag.. var ju det igår och kände att jag inte var helt kry än så.
ikväll har vi extraträning i 3 timmar och imorgon fm också. ska bli skit nice, hoppas jag inte blir sämre nu bara.
vet att det inte låter så bra att vara hemma från skolan o sen träna men jag kan inte motstå träningarna helt enkelt. och dansen är viktig för mig , skolan me iofs men nu gick dansen före eftersom jag är hemma o vilar så jag orkar med dansen hehe..

jag har börjat skriva igen, gjorde det varje kväll förr men sen slutade jag helt plötsligt. men nu har jag roffat åt mig ett fint grönt block här hemma och har börjat skriva igen, känns underbart. det hjälper mig mkt att få ur mig mina tankar i texter och dikter ist för att gå runt och bära på dom inom mig och då menar jag inte bara massa depptexter, jag tänker faktiskt mkt positivt också höhö. kanske blir mer texter/dikter här med, we'll see. vill ni ha mer av det ?
aja vi hörs hoppas ni har det bra, puss.




» jenny

jag är taggad inför träningen ikv :D

2010-10-29 // 12:37:09

Jag har inte hunnit ? ;s snälla... -_-

Ja ! Det är kul att läsa ibland eller vad man ska säga. Men inte för mkt ^^

2010-10-29 // 15:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback