'cause I can't see the point

kom hem för en stund sen, har vart o solat med tette o jenny. nu är man några steg ifrån att vara blekfis iaf hehe. tack för att ni finns, vet inte vad jag skulle göra utan er. eller vem jag skulle vara. ni betyder så mycket för mig, föralltid vi! det är sagt och så ska det bli :) (anna du är också inräknad so you know ;) )




Finns alltid här för er, det vet ni <3

2010-10-25 // 14:08:11

så himla söta ni är! :)

Vill du ha mer läsare till din blogg?

kolla in min blogg! Kolla efter kategorin 'cherie tipsar' :)

det är ingen bluff, jag svär på mina snygga skor!

Det för för din egen skull! :)

Du får gärna kommentera också när du väl är där! :)

2010-10-25 // 14:17:37
» jenny

aaaaw, <3 dsm !!

2010-10-25 // 15:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback