rewind

hej
den här dagen är hemsk. saker spelas om igen, saker som aldrig borde finnas.
jag är arg och trött, lusten att finnas finns inte riktigt idag. lusten till att kämpa.
jag känner att jag inte är redo, ansikten dyker upp under mina ögonlock.
varför ?
jag vill.
.
jag åker och klipper mig snart, inte mkt men topparna. sen ska jag kanske på stan med jenny om det hinns.
nu är det helg, vilket jag haft i tre dagar redan men nu är det ju på riktigt. för alla.
jag undrar vad den bjuder på, just nu står allt stilla. jag drömmer bara. om att få skratta.
damn vad den här dagen är jobbig, nu ska jag vara glad. puss.
den här tattuerar jag in på vristen så snart jag kan. kinesiska tecknet för dans. lovely.




» jenny

whats wrong?<3

2010-10-01 // 15:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback